Thursday, March 27, 2008

Otur

Precis när man börjar tro att saker och ting har löst sig så kommer den där j**la Murphy och hans lag och tar ner en på jorden igen.

För det första så blir det en ganska tuff månad nu... Dubbla hyror, ny vindruta på bilen, ena hårddisken på datorn har kraschat (har dock backup på det mesta, men det tar tiiiiiid).

För det andra så har jag mest troligt en sträckning i min vänsterarm, utan att jag vet vad jag har gjort. Kan knappt lyfta den utan att det hugger till i armen.


För det tredje så får vi se hur mycket jag blir skyldig till min förra hyresvärd för slitage å sånt av lägenheten. Han som besiktade sa att det ju är en viss avskrivningsperiod på tapeter och golv å sånt. Jag har ändå bott där i 8 år utan att dom har gjort nåt, så jag tycker inte att det borde bli SÅ dyrt. Men med tanke på min tur, så blir det garanterat en till onödig utgift.

Suck

No comments: