Wednesday, March 19, 2008

Bilder på lyan

Här kommer de utlovade bilderna. Håll till godo!


Parkeringen och altanen



Altanen med diverse trädgårdsmöbler och grillar.



Hallen. Ytterdörren är vid dörrmattan, tro det eller ej. Bakom dödskalledraperiet är sovrummet.



Köket med tillhörande "musikvägg".



Köket.



I köket finns även en öppen spis som fungerar. Finns risk för korv-/marshmallowgrillning! Kanske t.o.m. pinnbröd, man vet aldrig...



Från dörröppningen till vardagsrummet.



Datorskrivbordet samt det nya arbetsskrivbordet.



Den nya TV-bänken med alla tillhörande maskiner.



Det "pimpade" barskåpet. Nu fattas bara en konsolhylla på väggen där resterande saker ska upp.



Filmhyllan.



Toaletten.



Sovrummet, del 1.



Sovrummet, del 2.


Det var det, vill ni se nåt mer så får ni komma å hälsa på. Jag är hemma (förutom när jag inte är det, för då är jag borta).

2 comments:

Unknown said...

Nu saknas bara en bild på den nya soffgruppen... :)

Perfekt med öppna spisen! I fortsättningen kan jag och mina scouter komma och hajka hos dig! Grilla korv med marshmallows o mysa :) Nice!

Anonymous said...

WOW!
*impad
Vilket ställe!
Förstår om du kommer att trivas där! Kommer inte att sluta förbluffas över hur mkt grejjor du är ägare av, trots att du rensat...
STORT GRATTIS till nya lyan!