Tuesday, March 18, 2008

99,73% klart

Boys and Girls (och ni andra som inte känner er träffade av föregående samlingsfras)...

Nu är det enligt mina beräkningar 0,27% kvar innan inflyttningen av mig, mitt liv och mina basar (plus lite mer såklart, men det lät slagkraftigt när jag skrev det :) ). Det enda som är kvar nu är att få upp några kartonger till espressomaskin, sodastream etc. till förrådet. Sen kan jag inte göra nåt mer förrän det nya hyllplanet kommer som ska upp på väggen. Men sen är det färdigt!

Förrådstransporten blir morgondagens aktivitet och när jag fått undan dom, så kommer det upp bilder på hur det färdiga resultatet blev. Så håll andan, krama en björk, ät en nötcreme eller gör nåt annat för att dämpa er upphetsade förväntan (erkänn att ni är iaf lite nyfiken!) inför bilderna...

Över och ut!

No comments: