Thursday, February 14, 2008

Rensning

Eftersom jag är lite knäpp av mig, så tänkte jag att jag skulle gå igenom alla mina 13 pärmar med noter och rensa ut allt annat jox som fanns där. Då borde det ju bli mindre att flytta. Det blev det oxå... Jag kastade drygt en halv meter papper, vilket jag uppskattar till ca 2500-3000 sidor.
Så nu är det bara 7,5 pärmar med noter kvar. Men det tog tid! Säkert bortåt 10 timmar totalt (jag satt inte 10 timmar i sträck!) för att rensa, uppdatera innehållsförteckning och fixa till databasen på datorn. Men nu är det gjort!

2 comments:

Anonymous said...

Du är en sån som kastar
och jag en som sparar...
*hmmm
Mår lite dåligt över att du kanske kasserat nåt jag kunnat ha användning för...Fast eftersom jag inte kan noter så är nog risken rätt minimal?!
*skrattar
Ha en bra Alla hjärtans dag!

Unknown said...

Duktigt! O mer lär det bli som försvinner :)