Sunday, September 02, 2007

Jag har fått jobb!

Jag har fått fast jobb på musikskolan och på Clas Ohlson. Det lustiga var att jag har inte sökt till Clas Ohlson, utan jag blev uppringd och tillfrågad vilket ju känns ganska kul. Man känner sig lite speciell när sånt händer. Detta innebär att jag ska sluta på Coop efter alla dessa år. Jag ska prata med chefen på måndag och jag vet exakt hur hon kommer att se ut när jag berättar det. Rynkad panna, kisande ögon, sägandes "morr" :) Men det kommer att bli spännande iaf.

2 comments:

Living Edge said...

Grattis Bobban!!

Vi kommer att handla mycket mer av dig nu på Classe (i alla fall Martin) än på Coop!
Men det är ju bra med omväxling och utveckling och sånt...du kommer nog att få kul!!

Anonymous said...

Med tanke på att jag träffade dig idag i kassan på Hr Ohlssons diversehandel så förstår jag att Coopchefen inte satte käppar i hjulet i alla fall... Grattis till båda jobben förresten!! :-D