Saturday, June 23, 2007

Semester

Jag har semester nu och det är väldans bekvämt, men ändå lite jobbigt. När man är van att jobba ca 109% och inte ha sååå mycket fritid och sen blir det BARA fritid. Vad gör man då? Man får försöka hitta på projekt och saker att göra.

* Jag har sett rätt mycket Scrubs (ska börja på Säsong 6 alldeles strax), men det känns ju också lite som att bara fördriva tiden.
* Jag har flyttat stereon från vardagsrummet till sovrummet eftersom jag ändå kan lyssna på musik i DVD-spelaren. Förhoppningsvis sitter högtalarna kvar på väggen så dom inte ramlar ner på mig mitt i natten :)
* Jag har köpt ny cykel och fixat till den (höjt sadeln, satt dit ett lås)
* Ska strax sätta mig ner och skriva in låtarna vi spelade på Bröllopet i Finale så att dom finns där om jag behöver dom nån mer gång.

Det är ungefär vad som är på tapeten nu.

No comments: